Badass Driver!


JAG SKREV PRECIS HELA DET HÄR INLÄGGET MEN DET BHA FÖRSVANN SÅ JAG SKRIVER DET VÄL IGEN! JÄVLA FITTINTERNET!
 
Onsdag och full rulle igen! Koll hos doktorn, danslektion, biblioteksbesök, lunch och cykling. Men det var det som hände efter cyklingen som gör mig fett awesome! Jag körde till flygplatsen. Jag körde alltså till Geneve. ASSÅ till Schweiz! Det tar ungefär 1 timme och 20 minuter att köra dit och det är upp å ner å runt på motorvägen. Jag kör förbi vägtullar där jag knappt når ner till myntinkastet för att betala. Jag kör på smalasmala vägar runt bergen. När jag närmar mig lansgränsen till Schweiz så går det saktare i trafike. Jag vevar ner rutan eftersom att alla andra runt omkring gör det. Rullar på och förbi en massa poliser som stirrar in på mig i bilen och nickar. Jag nickar tillbaka, rullar vidare och sen kommer motorvägen. Kommer fram till flygplatsen och känner genast igen mig. De håller på att bygga om överallt och skyltarna makes no sence så jag kör runt tre varv typ och parkerar sen där det är ett stort gult argt kryss målat i asfalten. Hoppar ur, låser bilen och går in på flygplatsen. 
 
SÅ JÄVLA BADASS! Josefin, 21 år och bor i Frankrike kör genom vägtullar utan någon som berättar hur det funkar eller hur man ska göra. Jag kör över den Schweiziska gränsen utan något stöd på passagerarsätet bredvid mig. Fulparkerat som fan på flygplatsen som om jag gjort det tidigare. Jag är awesome och känner mig så himla independent så det inte är klokt! När jag sedan kör tillbaka hela vägen med sällskap i bilen så känner jag mig cool och bha 'äsch, det här har jag gjort förut, lätt som en plätt'. När jag sedan tänker på det idag så känner jag fan inga 20åringar som kört bil själv i ett annat land med vägtullar och över landsgränser. Stolt tjej!
 
..och nu blev ju inlägget inte alls lika fett som originalet men är så förbannad över att behöva skriva det igen. AHH! MEn jag är ändå cool.

Say Something
Mamman

Ja, du är cool! Fett cool! Puss Puss :)

2012-10-08 @ 13:39:43
Anonym

B-)

2012-10-09 @ 08:58:12

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback