Pissdeo.


Ne asså, snart lackar jag ur. Jag visste att min svenska deodorant skulle ta slut någongång men hur svårt ska det vara att hitta en i Frankrike som faktiskt funkar?! Jag har köpt två stycken nu och det känns verkligen inte som att de har någon effekt alls! Det blir ju fett dyrt om jag ska behöva testa ännu en men det måste jag ju nästan för nu känns det som att jag börjar lukta svett efter bara en timme ute typ. Idag duschade jag vid två, fixade mig och drog sedan ut på stan. Tillbaka hemma igen vid fem och luktar som om jag har varit och lyft trästockar hela dagen typ när det ända jag gjort är att fika. Liksom suttit ner och druckit en kaffe. Vad ska jag gööööraaa? Vad KAN man göra? Jag måste ju hitta en fransk deo som funkar jag kan ju inte sitta och beställa allting från Sverige av morsan hela tiden. Kan ju inte heller fortsätta såhär... Skitland.

Say Something
Jerker

Dagens I-landsproblem. :-)

2012-11-09 @ 09:34:36

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback