IKEA


ÄVENTYYYYR! Det börjar bli aktuellt att flytta in i lägenheten som familjen här har fixat så ett besök till IKEA stod på agendan. Jag å Mamsen in the family satte oss vid datorn och klickade ihop en lista på saker som behövdes. Lägenheten är rätt tråkig idag så mycket ska bli nytt som t.ex. kök och golv å sånt och jag får vara med och bestämma! HUR FETT?! När vi klickat ihop listan på ikea.fr så skrivs den ut av pappan här och sen vare off in the car. Det var bara jag å pappan som åkte då det skulle handlas mycket och även om bilen är skitstor så är den inte sååå stor att man får plats med både barn och kök i den. Närmsta IKEA ligger i Grenoble och det är 2 timmar bilresa dit från Cham. Bilturen var fet då det var uppe på slingriga vägar i bergen men jag sov typ hela vägen då jag var ute till 4 kvällen innan... 

Väl framme på IKEA så gick vi direkt till restaurangen.  Och nu måste jag gå mitt i skrivandet. Ohhh, spänningen är olidlig! Forsätter skriva ikväll maybeeeee.

 

    

 


Say Something
Mamman

julmust och köttbullar! Jag blev sugen också sugen nu.. :)
Det är så coolt Josefin! Längtar till våren när jag kommer och hälsar på dig igen. I din lägenhet!!
Nu saknar jag dig, Massor!! Tur det inte är så långt kvar till Jul.. Puss Puss till min goa unge!

2012-11-12 @ 07:55:44
Jerker

Hur blir det med fortsättningen?

Svar: Vet inte asså... ;)
Caroline Josefin

2012-11-12 @ 18:59:33

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback