Syskonkärlek



Storasyster Johanna
 
Asså, ja, jag hittade många fina bilder på dig och mig i min fina macbook men den här slår alla de bilderna med hästlängder! För det första så var det ju denna morgonen som du brände dig något otroligt i Egypten och som förstörde för dig och din solning hela veckan. Förlåt men asså... HAHAHAHAH! Så jävla klantigt! Jag har aldrig sett någon med så röd hud någonsin förut! För det andra så verkar du vara väldigt pussglad, fast pussen landar liksom på den där sexiga snubben med solglasögon. För det tredje så verkar ju jag aspigg och helt sjukt glad över att ha solen i ögonen.. eller inte och för det fjärde så har vi en photobomber till vänster om mig som gärna verkar vilja vara med på foto. För det femte och sista så är det en sjukt fin dag i Egypten och alla dagar som jag någonsin kommer att få spendera med dig kommer vara fina dagar. Du är en otrolig människa och med din drivkraft kommer du att åstakomma mycket här i livet och jag planerar på att följa med dig vart du än går. 
 
Lillasyster Junia
 
Du och jag är jävligt olika och det är både jävligt bra och jävligt dåligt. På den här bilden däremot ser vi himla lika ut. Den här kvällen var helt sjukt kul och dagen efter var vi i regnet på grönan och åkte jetline typ 20 ggr! Jag minns också att jag var sjukt irriterad över att du tjänade mer pengar än mig just de här dagarna din lilla fis. Din lilla fis, förlåt mig. Jag har ju alltid sätt dig som så mycket yngre än mig fast det bara är 2 år och vi liksom alltid är i samma utvecklingsfas i livet. Såsom nu, när man gått ut skolan och söker efter vad fan man vill göra med livet. Vad vi sen än bestämmer oss för att faktiskt hålla på med så kommer vi att göra det helt sjukt awesome! För så är det alltid med dig och mig, helt sjukt awesome!
 
Johanna, Josefin, Junia
 
Något som vi alla tre håller med om är att vår morsa alltid lyckas ta gräsliga bilder på oss men för att låta henne vila lite ifrån dessa påhopp i jul så lägger jag ut en vidrig bild som jag tagit så kan vi ju prata om den när hon försöker ta fina julfoton. För det kommer inte bli några fina julfoton.. det kommer bli fula julfoton.. som vanligt. Men, vi älskar dig ändå mamma! Och Pappa! och tack för att ni fann varandra där i stockholms studentdjungel och knåpade ihop 3 små ungar på 4 år! Det måste ju vara det bästa ni någonsin har gjort! (och att köpa Vilja, det var också väldigt bra Mams!) Mina syskon är det finaste som vandrar på denna jord, jag är en otroligt lycklig mellansyrra och jag älskar varenda sekund som jag får spendera med dem. Tack för alla de åren som jag har fått  och kommer att få leva ut mitt hat och min kärlek till er!
 
Syskonkärlek är den bästa kärleken som finns. Vi ses imorgon! 
 
 

Say Something
Mamman

Så, Nu fick du mig att gråta och skratta igen!! Du gör det hela tiden med dina roliga, fina inlägg. I love u! Och denna Julen kommer ALLA bilderna att bli BRA. Så det så! :)

2012-12-17 @ 14:07:14
amalia - toppbloggare och fotogalen

Tävling på bloggen, du hittar den HÄR:http://sveablogg.se/amalias/2012/12/16/3e-adventstavling-och-vinnaren/
Kika gärna in annars, å skriv en kommentar eller två! <3

2012-12-17 @ 20:28:45
URL: http://sveablogg.se/amalias
IIRMASSULJC'

Ställ gärna några frågor i min frågestund, uppskattas massor! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! :)

2012-12-17 @ 22:36:10
URL: http://iirmassuljic.blogg.se
cassandra gigel

fina bilder :)
sv; haha ja, så frestande ju ;D

Svar: Tack! Och ja, blev det några paket till dig själv?
Caroline Josefin

2012-12-17 @ 22:36:17
URL: http://cassandras.se/
elin stridh

haha jam en den va asäcklig, ås du missar ingt ;)

Svar: Åh! Haha! Vilken tur då. Då skiter jag i att köpa den när jag drar till Sverige nu i två dagar då. ^^
Caroline Josefin

2012-12-17 @ 23:18:09
URL: http://elincecilia.com/
cassandra gigel

sv; haha ja massa ;D

2012-12-18 @ 15:00:42
URL: http://cassandras.se/
Becka [fotoblogg]

Haha så härlig den första bilden är!
sv: Åh tack så otroligt mycket för din fina kommentar vännen! Ja, det är bara i med lite kanel :D Sedan toppa dem när de är klara med lite socker & kanel. Hur goda som helst! :D
Julkramar ♥

2012-12-18 @ 19:25:46
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
elin stridh

haha ja skit i de!

2012-12-19 @ 00:05:49
URL: http://elincecilia.com/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback