p.g.a sjukdom är skidåkningen inställd idag


Vaknade imorse och kunde inte öppna ögonen. De var helt igentäppta med gult klet, så himla äckligt och läskigt. Utöver det så är näsan helt obrukbar och det känns som att nån har slagit mig riktigt hårt på halsen då det värker som fan både inuti i svaljet och i nacken. Min rygg gör fortfarande lite ont från lördagkvällen och så har jag också lyckats få ett litet munsår. Så, jag mår prima och är jättelycklig. eller inte. Imorgon åker jag till Sverige och det hade ju varit fett att få åka skidor idag då man inte kommer få göra det på en vecka men nejnej.. då ska man bli sjuk. Jag kände av det lite igår men tänkte att det bara var bakissymptom liksom. Så vaknar man idag och det känns som man blivit överkörd av ett tåg. Att flyga imorgon kommer nog bli svinjobbigt. Usch å fy. 
 
Nu passar det dock väldigt bra med en pojkvän. Tack Ben för teet och hoppas du har jävligt kul uppe i bergen idag utan mig.. eller inte.. hoppas de e jävligt dåligt så att jag inte känner att jag missar något. men hoppas de e bra så att du har kul. Åhhh vad dubbelt! och vad jag pratar om är ju de olika 'conditions' man kan ha där uppe i bergen. Alltså, om de e bra eller dålig snö, bra eller dålig vind m.m. Det allra bästa är ju om det har snöat massor hela natten men sen att de e vindstilla och helt klart på dagen. Så att man kan få åka i ny snö i solen. Just idag är det ganska molnigt och det snöar massor just nu.. så inte de bästa 'conditions' dårå. 
 
Men jag får ju ändå nöja mig med att sitta här hemma framför brasan med en kopp te i handen. Kul.

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback