Saknad och Längtan


Packar, fixar och trixar. Idag åker ungarna iväg till Nya Zeeland och är borta i tre veckor. Visst ska det bli skönt att vara ledig men jag känner redan att jag kommer sakna dem massor och var nära till gråt idag vid frukostbordet. Att de åker iväg gör mig ledsen och när man blir ledsen så tänker man lätt på allt annat som gör en ledsen och mina tankar vandrar iväg till alla mina nära och kära i Sverige å då skär det till i hjärtat lite. Längtar efter att få krama om alla igen! ÅÅHHHHHHHHHH!!!!! LÄNGTAR!
 
På tisdag ska jag ju faktiskt åka till Sverige och vara där i 5 hela dagar. Schemat för dagarna är busy och det ska bli FETT kul! Men men.. Nu är det mycket som händer här bakom mig och det ska fixas lunchmackor.
 
 
Den här bilden är tagen i tisdags då W hade dansuppvisning och jag lägger upp den därför att den gör mig lycklig. 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback