I'm back baby!


Snön är här och i stoooora volymer! Ni där hemma som lägger upp snöbilder och tycker det är fantastiskt kan ju slänga sig i väggen! Idag fick jag fan nästan inte ens ut bilen när jag skulle iväg med W till dansen och väl där kan ni ju tänja er hur den parkeringen såg ut?! KAOS! Så jag körde runt huset som vanligt till den helt tomma parkeringen och kände mig sjukt fet för att jag är så bra. Fransmännen börjar verkligen take its toll on me asså, lata jävlar. Att gå från huset (nej jag har inte fått tillträde till lägenheten än och det suger balle!!) tar typ 15 min max och när jag kommer fram får jag ofta ett "whaaat, u walked all the way over here?? In the snow??" Varpå jag kan svara "Yep, I'm awesome right?!" Men hallå, det är ju fan inte en lång promenad. Prova att gå och shoppa med mig nångång så kan vi prata om jobbigt långt att gå. Man bara märker det inte då men vid shopping går man ju typ ett maraton!

Jag har massor att uppdatera och det kommer nog dyka upp många (men lite kortare kanske) blogginlägg om min vistelse i, vad jag nu kallar, winterwonderland! Just nu är det lunchdax med familjen och sen ska vi iväg upp i bergen och gå med snöskor. Aldrig gjort förut så det blir ju fett! Därför slutar inlägget här men jag ska nog uppdatera mer idag om vad som hänt denna månaden och många kommer nog tappa hakan. Hörs! Xxx


Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback